Смях от mIRC

By Huk0 on 11:01

Filed Under: , ,

[21:44] Big_K моля да ми обясните как да сканирам едни снимки.аз нямам скенер но едини приятели ми казаха че може без скенер като залепя снимките на екрана на компютъра и натиснакопчето prt sc. Направих всичко както трябва, залепих снимките с тиксо и натиснахкопчето но нищо не се получава.Моля кажете ми да не би да бъркам копчето, кое трябва да натисна или какво трябва да направя.Може ли да е от монитора ми - той не е известна марка. На него пише KTC.Ще съм много благодарна.

3 коментара for this post

Анонимен

трябва да се пробва с клавишната комбинация: Ctrl + Alt + 2 пъти Caps Loock, ако не стане сменяй монитора.

Posted on 2 октомври 2008 г. в 12:23  
Анонимен

П.П. Боядисай си косата в тъмен цвят, може да помогне

Posted on 2 октомври 2008 г. в 12:29  

Определено цвета на косата може да окаже голяма тежест :)

Posted on 7 октомври 2008 г. в 10:36