Защо е по добре да си мъж ?

By Huk0 on 13:35

Filed Under: , ,

Причините са поне 30 !


1. Всеки път стигаш до оргазъм.
2. Можеш да отвориш буркан без да си кривиш физиономията.
3. Не ти трябва нищо друго освен четка за зъби, за да преспиш на друго място.
4. Не ти пука, ако на купона някой е облечен със същите дрехи.
5. Фамилията ти никога не се променя.
6. Не искаш откровен разговор, когато питаш "как изглеждам".
7. Автомонтьорите винаги ти казват истината.
8. Мустакът за теб е въпрос на избор, а не проклятие.
9. На 55 може да изглеждаш по-добре отколкото на 35.
10. Можеш да уцелиш пета скорост от рас, задна също.
11. Хората не те ряпат в гърдите, докато им говориш.
12. Телефонният разговор ти отмена 30 секунди: "Ало.По въпроса.Чао."
13. Знаеш всичко за футбола, леките коли, самолетите и военните работи.
14. Можеш да имитираш кaртечница с уста.
15. Някой може да не те покани някъде и пак ще си останете приятели.
16. Можеш да смениш автомобилна гума.
17. Кажи ми петима велики българи.А сега пет велики българки.А?
18. Можеш да хвърляш и хващаш неща.
19. Не трябва да ти се обяснява какво е засада.
20. Можеш да ръмжиш докато се протягаш.
21. Можеш да станеш от леглото 10 минути преди да излезеш от дома си, без да ти личи.
22. Гледаш бебенца, кученца и котенца без да казваш "ау".
23. Можеш да се изпикаеш без да сваляш половината дрехи от себе си.
24. Когато си облечен официално можеш да се затичаш по улицата, без минувачите да умират от смях.
25. Можеш да се подстрижеш и за 3 лв.
26. Не ти се налага да се бръснеш от кръста надолу.
27. Не се замисляш на коя страна се развива гайката.
28. С една прическа можеш да караш години наред.Дори цял живот.
29. И в най-тъпите филми все пак намираш що-годе забавни моменти: кунг-фу, преследване с коли и едри планове от деколтето на Камеран Диас.
30. Както и да погледнеш, дори на 69 все ти го вкарваш.
31. .......
32. .......

Допълвайте мъже!

21 коментара for this post

Анонимен

Не е средновековието, приятелю. Имаш няколко добри попадения - за възрастта, пренощуването, за това къде не те гледат, докато говориш с някого, но пишеш с фрапиращи правописни грешки (напр: кАртеЧница). Ще прощаваш, но ако написаното важи за теб, не смятам, че жена би видяла в теб нещо повече от Робинзон Крузо. Жал ми е, че слагат под една черта мен и такива като теб.
ПС: Хвани си гадже, ще помогне

Posted on 20 септември 2008 г. в 15:41  
Анонимен

коментара ме разсмя повече от поста.
и съм напълно съгласен с него.

Posted on 20 септември 2008 г. в 16:56  
Анонимен

zasegnatite dami da ne se vyzmushtavat i da pishat typi komentarcheta..tova e napraveno za zabavlenie, a ne za iztykvaneto na nechii kachestva, taka che kompleksarkite vyn zaedno s trupovete

Posted on 20 септември 2008 г. в 17:14  
Анонимен

zasegnatite dami da ne se vyzmushtavat i da pishat typi komentarcheta..tova e napraveno za zabavlenie, a ne za iztykvaneto na nechii kachestva, taka che kompleksarkite vyn zaedno s trupovete

:-D аз съм жена но споделям мнението ти .
Който го дразни нещо да не чете . Ами да хваща мъжа си и да облекчава раздразнението си ;-)
Успех! :-)

Posted on 20 септември 2008 г. в 22:21  

Приятели, ясно трябва да разграничавате комедията в този пост. Реалността не е такава, уви някои не могат да осъзнаят това. Аз имам ужасно тежко чувство за хумор, колегите казват "имаш черен хумор", други казват "имаш английско чувство за хумор". Но това тука е просто една безобидна шега, която просто да разведри сивото ежедневие.

П.П. Имам жена и дете :)

Posted on 20 септември 2008 г. в 23:45  
Анонимен

Не ги заслужаваш. Дебилен простак. Нямало пет велики българки, а?

Posted on 21 септември 2008 г. в 0:42  

Още една дама се разписа. Можеш ли да изброиш 5 велики българки без да се замисляш и без да ползваш Гоогле ?! А това че съм простак верно е, в очите на някои изглежда така.Няма как да се харесаш на 100% от аудиторията, в тази статия съм засегнал тема, която не се харесва на жените, т.е. съм готов да поема критиките. Най-важното, не гледайте за статията като "колко е велик мъжа" или "колко са маловажни жените". Пак споменавам, за някои от вас - това е шега, няма нищо общо с реалността!

Posted on 21 септември 2008 г. в 0:50  
Анонимен

харесва ми :) а коментарите, какво да кажем за тях- БЕЗ КОМЕНТАР!!!

Posted on 21 септември 2008 г. в 1:30  
Анонимен

щега или не, голяма част от тези 30 точки са верни и аз го признавам без да ми е мъчно :) и да си жена си има плюсове ;)

Posted on 21 септември 2008 г. в 1:51  

Определено драги ми Невена, благодаря ти че мислиш позитивно. Жените са тези за които живеят мъжете.И аз не съм дебил :) и си заслужавам жената и детето :)

Posted on 21 септември 2008 г. в 1:57  
Анонимен

Позволявам си да отговоря, без да нося по анатомията си „мъжкото достойнство” – „терминът” е на тригодишния син на една приятелка ;). И така:
1. Всеки път стигаш до оргазъм. – Е и аз така, но доста повече пъти; пък и един мъдрец беше казал: свещта не винаги може да стои права, но свещникът е винаги готов!
2. Можеш да отвориш буркан без да си кривиш физиономията. – И аз мога, но защо аз трябва да го отварям? За какво е мъжът, ако не може – вж. началото на т. 2.
3. Не ти трябва нищо друго освен четка за зъби, за да преспиш на друго място. – И к’во?
4. Не ти пука, ако на купона някой е облечен със същите дрехи. – Голям праз!
5. Фамилията ти никога не се променя. – Въпрос на избор и при дамите.
6. Не искаш откровен разговор, когато питаш "как изглеждам". – Въобще не го задавам този въпрос – нали виждам и сама. В същност, вече съм го прочела в ококореното мъжко око. А като се замисли човек – това, че не искаш откровен разговор, когато питаш "как изглеждам", дали не се дължи на факта, че предпочитат да те метнат?
7. Автомонтьорите винаги ти казват истината. – Това си е така – затова пращам мъжкото създание до мен да се оправя с тях.
8. Мустакът за теб е въпрос на избор, а не проклятие. – Пас.
9. На 55 може да изглеждаш по-добре отколкото на 35. – Като т. 8.
10. Можеш да уцелиш пета скорост от раз, задна също. – И аз мога, но не се хваля с това.
11. Хората не те зяпат в гърдите, докато им говориш. – Това си е вече минус! За мъжа, разбира се.
12. Телефонният разговор ти отмена 30 секунди: "Ало. По въпроса. Чао." – Твоят – може би; но ела да чуеш сина ми, особено като си шумоли с жената!
13. Знаеш всичко за футбола, леките коли, самолетите и военните работи. – Като т. 4.
14. Можеш да имитираш картечница с уста. – Като т. 4.
15. Някой може да не те покани някъде и пак ще си останете приятели. – Е, добре, де.
16. Можеш да смениш автомобилна гума. – Като т. 7.
17. Кажи ми петима велики българи.А сега пет велики българки. А? – Няма достатъчно място за всичките – не са само пет, а освен това – до всеки велик българин има поне по една велика българка!
18. Можеш да хвърляш и хващаш неща. – Както и аз – по мой си, мнооого по-елегантен начин! Млък, да не чувам противопоставяне!
19. Не трябва да ти се обяснява какво е засада. – Че кой те пита?
20. Можеш да ръмжиш докато се протягаш. – А аз – да мъркам и да драскам!
21. Можеш да станеш от леглото 10 минути преди да излезеш от дома си, без да ти личи. – Като т. 4.
22. Съзерцаваш бебенца, кученца и котенца без да казваш "ау". – То е ясно, че ти липсва елементарна чувствителност; или пък не си достатъчно узрял, че да я изразяваш! Инфантил!
23. Можеш да се изпикаеш без да сваляш половината дрехи от себе си. – Като т. 3.
24. Когато си облечен официално можеш да се затичаш по улицата, без минувачите да умират от смях. – Така е като винаги закъсняваш! И за протокола – една ИСТИНСКА дама никога не тича по улицата, нито където и да е другаде, освен в случай на бомбардировка – но кой ти гледа тогава, а и надали ще е облечена официално!
25. Можеш да се подстрижеш и за 3 лв. – Като т. 3.
26. Не ти се налага да се бръснеш от кръста надолу. – Като т. 3.
27. Не се замисляш на коя страна се развива гайката. – Като т. 4.
28. С една прическа можеш да караш години наред. Дори цял живот. – Като т. 3.
29. И в най-тъпите филми все пак намираш що-годе забавни моменти: кунг-фу, преследване с коли и едри планове от деколтето на Камерън Диас. – Като т. 3. Като ти се губи времето с тъпи филми, какво друго ти остава!
30. Както и да погледнеш, дори на 69 все ти го вкарваш. – Като т. 4.

Posted on 21 септември 2008 г. в 2:04  

Благодаря! Страхотна си! Отговори на почти всички точки изключително логично. Може ли да ми кажеш името си и да побликувам това което си писала ?

Posted on 21 септември 2008 г. в 2:19  
Анонимен

Към последния коментар: Лелка, тресе те една мнооого коварна и самотна болест - нееманципиран феминизъм. Като гледам, на много места прилагаш т.3("И К'ВО") и т.4("ГОЛЯМ ПРАЗ"), което леко ми подсказва за способноста ти да кажеш нещо смислено. Лекувай се - 3 пъти мъж на ден, по 1 на прием!

Posted on 21 септември 2008 г. в 2:28  
Анонимен

Искам да знам защо само в българските блогове има подобен вид постове ?!%?! Чудя се колко още време трябва да мине, докато се развие примитивното съзнание на някои хора...- и на българи, и на българки...

Posted on 21 септември 2008 г. в 2:44  
Анонимен

Всички мъже който не са съгласни със статийката са или ненормални или педали (аз съм гей :-Р), а всички жени са наистина болни от нееманципиран феминизъм, замислете се ще разберете че съм дяволски прав!

Posted on 21 септември 2008 г. в 2:51  
Анонимен

''Към последния коментар: Лелка, тресе те една мнооого коварна и самотна болест - нееманципиран феминизъм. Като гледам, на много места прилагаш т.3("И К'ВО") и т.4("ГОЛЯМ ПРАЗ"), което леко ми подсказва за способноста ти да кажеш нещо смислено. Лекувай се - 3 пъти мъж на ден, по 1 на прием!''

Драги ми смехурко-секса не е нито лекарство,нито причина за несъществуващи проблеми/болести които повечето 'мъже' виждат в лицето на всяка жена със свое мнение ;)

Posted on 21 септември 2008 г. в 2:57  
Анонимен

Аз не забелязвам никакав феминизъм в отговора, а чисто и просто гледната точка на една жена. Статийката е забавна, някой неща са вярни за ПОВЕЧЕТО жени, но е грехота да поставяме всички под общ знаменател. Аз например сама си правя ремонти и много добре знам как да си служа с инструменти , но това не ме лишава от елемнтарната нужда не една жена да изглежда добре и да пазарува цял ден (това е един много голям недостатък на жените да си призная но ми действа успокояващо :} ) И така...погледнете от смешната страна, ако такива дреболии ву разтройват - значи са вярни за вас :P

Posted on 21 септември 2008 г. в 3:19  

Тая статия определено ме разсмя :)
И, тъкмо си стоях аз, смеейки се просташки и размишлявайки защо, аджеба, точки 13 и 16 не важат за мен - реших да прегледам коментарите.
Е, развалихте ми настроението. Чувство за хумор, хора - това се иска. Би трябвало да е очевидно, че авторът не цели да установи патриархална хегемония, но за пореден път се потвърждава правилото на Интернет: "Няма изречение толкова тъпо, че абсолютно всички да схванат, че се майтапиш"...

Като чета коментарите виждам много стаена злоба. Може би на 15 някой "батко" се е възползвал от вас, а може би на 15 никоя "какичка" не ви е обръщала внимание. Но, за Бога, не си го изкарвайте на мен. Защото когато псувате в блог, не псувате само автора, а псувате всички, които го четат след вас.

И, честно казано, наистина се надявам да има жени, които не споделят мнението на анонимната авторка по-горе. Защото ако мой приятел отговаря на всяко едно изречение с "И кво", той/тя ще остане такъв за около 30 секунди.

Впрочем, защо пистолетът е по-добър от жената? Можеш да си купиш заглушител за пистолета. :)

Posted on 21 септември 2008 г. в 5:48  

Идеята е да се посмеем и забавляваме, някои разбират от шега, други не.Няма как, това е живота. Да живеят жените! :)

Posted on 21 септември 2008 г. в 5:52  
Анонимен

Аз съм жена и искам да благодаря на автора за страхотната статийка - смях се от сърце и ми подобри настроението !!!! Но и аз като прочетох коментарите се почувствах много тъпо - все едно шегата беше моя и останах неразбрана (в такъв случай не знам авторът как се чувства)?! Имайте малко повече чувство за хумор - не всичко в живота е състезание !!!
P.S. И аз като авторът съм притежател на прочутото "черно" чувство за хумор, което често води до кривене на погледи и усти, така че го разбирам :)!

Posted on 21 септември 2008 г. в 10:55  
Анонимен

Не разбирам за какво спорите, при условие, че този списък даже не е авторски :) Ето ви един почти същия, който е и по-отдавна в нета:
http://www.vratovrazka.com/%C0%ED%F2%E8-%F1%EA%F3%EA%E0/%C7%E0%F9%EE%2B%E5%2B%EF%EE-%E4%EE%E1%F0%E5%2B%E4%E0%2B%F1%E8%2B%EC%FA%E6/

Posted on 22 септември 2008 г. в 10:34