Как да научим програмен език

By Huk0 on 3:55

Filed Under: , ,

Изключително лесно и приятно за всички би било едно такова обучение.Гледаш тази кака и запомняш всеки детайл.До няколко дена съм убеден че всеки гледал подобни блондинки би научил програмен език. Чувал съм че ако си достатъчно упорит и учиш бързо от един такъв курс може да имаш двойна полза - основи на програмирането и навлизане в тайните на блондинките :)























Това е един добър начин за изкажеш мнение :) Въпреки това има и лоши страни ... може някой да ти "каже", че не му харесва този тип изразяване или просто баба ти да те види ... Все пак аз съм за свободното слово ! :)

1 коментара for this post

Анонимен

Ако кажеш и къде мога да се запиша и опресня малко знанията си в програмирането ще съм много благодарен :)

Posted on 7 септември 2008 г. в 4:42